Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Juniorez | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany01.01.2007 @23:16:12 ostatnio na stronie18.02.2009 @22:24:04



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty6 komentarze137 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~nawrocik87    16.01.2009 @14:53:56
tak drzwi do łazienki otwiera sie na zewnątrz wtedy kiedy jest piecyk gazowy a jezeli nie ma to nie ma takiego obowiazku , a okien to jest az nadto bo wszystkie to portfenetry od sufitu do podłogi, ale dzieki za komentarz
~anikaa7    08.08.2007 @23:52:40
rada - nie gadajmy ze soba nigdy wiecej, bo to sie zle skonczy
albo zostanmy kumplami
nie widze innego wyjscia z tej syt., obie wersje beda hardcoreowe
wybieraj
~anikaa7    08.08.2007 @23:43:21
kim Ty w ogole jestes?
byles mily, racja, spodziewam sie po Tobie najgorszego
~anikaa7    08.08.2007 @23:38:06
nie powiedzialabym ze tragedia, pod zadnym wzgledem, dobra fota i bardzo ciekawa, nie rewelacyjna bron boze, mam pyt., czy kiedys sie urwie nasz kontakt?
~anikaa7    07.08.2007 @18:52:40
no bo to jest zwykle foto
nie daje narazie fot na digart, nie mysle o tym
pozdr.
~LaNa69    28.07.2007 @21:10:50
a powiedziałam coś nie tak?
~diabolique    28.07.2007 @16:21:28
Si moje
_______
Biblia uczy nas kochać... Kamasutra pokazuje nam jak....

___________________________________
http://diabolique79.bloog.pl czasami tworzę....

~psboy    28.07.2007 @16:14:29
dzięki juniorez za odwet wp... od tych dzieciaków bueheh :D
_______
kursy video i artykuły do aplikacji Adobe http://www.psboy.pl
~XIPE    18.07.2007 @13:03:27
aa taki film? nic śmiesznego, tak? nie, nie widziałem.
~XIPE    18.07.2007 @13:02:28
że jak?
~XIPE    18.07.2007 @12:58:22
oklepany? ja tam się nigdy nie spotkałem. widocznie w dupie byłem gówno widziałem.
ostatnio edytowane: 2007-07-18 13:02:48
~SirMK    29.05.2007 @14:51:33
Nie znasz sie
_______
suck.my.kiss
~Quarthon    23.04.2007 @17:53:21
dzieki za komenta
my sie znamy?
_______
Everybody Hates You
~XIPE    07.04.2007 @01:37:21
wcale mnie nie śmieszy Twój komentarz.
~soulboy    06.04.2007 @21:46:39
nie ma za co a za chwile to przestanie tu byc bezpiecznie dla takich jak ty pozdro
+SylwiaNowicka    06.04.2007 @21:11:25
Dziekuje : ) Za pocieszenie.
+SylwiaNowicka    06.04.2007 @21:05:34
Widze,że wysoko sie cenisz :> Bałabym sie nazwać,sama od siebie artystka :D
Przeciez,artysta jest skurwysynem i dziwką :>
+SylwiaNowicka    06.04.2007 @21:00:07
Czemu Ciebie od skurwysynów wyzywają? Obronić Ciebie?
~t0ola    06.04.2007 @08:26:22
mhm.nie trzeba być intelektualistką żeby znać się lepiej na fotografii niż ty.
skoro jej nie pokazujesz, tzn że nie amsz co pokazać.
_______
.
~t0ola    05.04.2007 @20:59:54
tak.oczywiscie panie. ty wiesz lepiej.




z tym że nienapewno.
_______
.
~banditos    18.03.2007 @23:16:40
to wszystkiego najlepszego
_______
*DracoVolantus    18.03.2007 @00:36:55
może
_______
- True Art is eternal and lasts forever.
- No. True art is a blast, hm!
~dizzyx    17.03.2007 @13:01:38
aa nie ma za co a że tak zapytam ... jak długo tworzyłeś ten portret w Paintcie ?? :>
_______
Ooooh, Babe when I pick up the phone
There's still nobody home.
~dianthus    17.03.2007 @12:48:50
łał
~banditos    12.03.2007 @00:19:50
przepraszam że wciskam nos w nieswoje sprawy ale masz bardzo ciekawe komentarze :-D
_______
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt